دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گاهی .........

 

گاهی دلت بهانه هایی می گیرد که خودت انگشت به دهان می مانی ...

گاهی دلتنگیهایی داری که فقط باید فریادشان بزنی اما سکوت میکنی ....

گاهی پشیمانی از کرده و ناکرده ات ..

گاهی دلت نمیخواهد دیروز را به یاد بیاوری انگیزه ای برای فردا نداری و حال هم که 

گاهی دلت میخواهد زانوهایت را تنگ در آغوش بگیری و گوشه ای گوشه ترین

گوشه ای که می شناسی .... بنشینیو فقط نگاه کنی ....


               گاهی دلت چقدر برای خیال راحت تنگ میشود چقدر ......

.

.

.

.

.



نظرات شما عزیزان:

پونه
ساعت12:37---9 خرداد 1391
سلام نفس جون وبت خیلی زیباست لذت بردمتا کجای قصه ها باید ز دلتنگی نوشت

تا به کی بازیچه بودن در گذار سر نوشت

تا به کی با ضربه های درد باید رام شد

یا فقط با گریه های بیقرار آرام شد

بهر دیدار محبت تا به کی در انتظار

خسته ام از زندگی با قصه های بیشمار !!!


شیما
ساعت16:35---19 ارديبهشت 1391
خدایا بابت انروز که سرت فریاد کشیدم متاسفم.
من عصبانی بودم .
برای ان انسانی که تو گفتی ارزش ندارد ولی ...
من پافشاری کردم.
سلام نفس عزیز . به نظر می رسه خیلی ادم غمگینی هستی . اخه چرا؟ بعضی چیزا ارزش ناراحتی و دل شکستن نداره.
عزیزم وبت عالی بود . سعی کن کمی شاد باشی . دوست دارم . به من سر بزن .
www. samira- hasan296.loxblog.com


aghil
ساعت12:59---16 ارديبهشت 1391
سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد
تندیس زیبایی نمی شود از زخم تیشه خسته نشو که وجودت شایسته تندیس است.
آپم منتظرتم.


aghil
ساعت14:27---13 ارديبهشت 1391
محـــکم تر از آنم که برای تنــها نــبودنم ، آنچه را که اســـمش را غــرور گذاشته ام ، برایت بــه زمیـــن بکوبــم.
آپم منتظرتم.


aghil
ساعت14:08---13 ارديبهشت 1391
gلینکت کردم
پاسخ:ممنون


مردبارانی
ساعت16:25---12 ارديبهشت 1391
salam nafas khily khosh halam keh be weblogeh to barkhordam vaghan khsteh nabashi rasti vaghan akse khomsheliyeh bno0o0o0s bo0o0o0os
پاسخ:ممنون عزیزم نظر لطفتونه مرد بارانی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط نفس در 11:7 | |